ID: 264152
Beschreibung
Ik had dit jurkje gekocht met de hoop meer af te vallen en erin te passen, maar toch past het net niet. Om het in de kast te laten blijven hangen, zet ik het liever te koop.
Het is dus nooit gedragen en helemaal nieuw. Het is een donkerblauwe jurk van H&M in maat 38.
Bied maar en het is voor jou. Af te komen halen of verzendkosten is voor de koper.
Bekijk ook mijn andere advertenties. Meerdere artikelen kopen is goedkoper verzenden. Ik verzend pakketjes ook met DHL.
Het is dus nooit gedragen en helemaal nieuw. Het is een donkerblauwe jurk van H&M in maat 38.
Bied maar en het is voor jou. Af te komen halen of verzendkosten is voor de koper.
Bekijk ook mijn andere advertenties. Meerdere artikelen kopen is goedkoper verzenden. Ik verzend pakketjes ook met DHL.