• Home
  • Buy
  • Sell
    • Sign Up
    • Sign In
    • Wish List
    Sign Up Sign In
    Marktplaats.xYz
🏷 Plaats advertentie
  • All Categories
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
All Categories
Marktplaats.xYz
  • Welcome, Guest
    German English Dutch
  • Home
  • Buy
  • Sell
  • Wish List
  • Sign Up / Sign In
  1. Home
  2. Autos
  3. Overige Autos
ID: 142191

BMW 1-Serie Attiva Xenon Leder Climate Control

BMW 1-Serie Attiva Xenon Leder Climate Control
BMW 1-Serie Attiva Xenon Leder Climate Control
BMW 1-Serie Attiva Xenon Leder Climate Control
BMW 1-Serie Attiva Xenon Leder Climate Control
BMW 1-Serie Attiva Xenon Leder Climate Control
BMW 1-Serie Attiva Xenon Leder Climate Control

€5.995,00

No offers posted.
Wish List
Report
  • Seller

Seller Info

Martijn
Address: Breda
Contact Seller
Seller's Other Items
  • Description
Description
Hallo,
Hierbij bied ik mijn BMW 1 serie te koop aan.
Ik heb de auto 3 jaar geleden(2013) uit Italië geïmporteerd en voor mijn werk gereden.
(Zo'n 50.000km per jaar)
In Italië hebben ze andere optiepakketten dan hier in Nederland. (Normaal, Executive en High Executive als ik het goed heb)

Deze is in elk geval de Attiva uitvoering.
In Italië heb je de Eletta: Basis
De Futura: comfort/electrisch
En de Attiva: sportief.
Futura en Attiva zijn beide de duurste optiepakketten.

De auto is zowel optisch als technisch in zeer goede staat. Altijd netjes op tijd zijn beurten gehad.
Ik ben enorm zuinig op mijn auto en ik probeer hem altijd in topstaat te houden.

Het lederen interieur heb ik er pas later in laten zetten, dus deze is "pas" 100.000 à 150.000 km oud.

Alles werkt gewoon naar behoren, rijdt goed, schakelt goed enz.

Deze week net de laatste beurt gehad. (Remmen, olie, filters)

Mail, bel of whatsapp gerust voor meer info/foto's.
Of kom gewoon langs om de auto uitgebreid te bekijken/proefrijden.

Groeten,
Martijn

  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy